27 June 2011

it's give away tiiime *CLOSED*


let's celebrate summer


and a special thanks to all of my followers,
those of you who take the time to leave me the sweetest comments
and to all of you who stop by

i am sooo thankful
you make blogging so much fun


*smiiile*


there will be two lucky winners this time


i am giving away this wish bracelet 
made by me


a charcoal grey waxed linen bracelet with tiny silver nuggets and a pretty silver plated feather. you tie the bracelet around your wrist, 
while making a wish. when the bracelet wears off your wish will come true. made with love from me to you!





and suuuper coool mt washi tape from konfetti shop
you get to pick 2x2 from the shop


© konfetti form



all you have to do is leave a comment under this post

*extras*

you can also "like" konfetti shop on facebook, to be in the competition for an extra surprise (remember to tell me)
and if you can't get enough of mt washi tape, you can even join konfetti form's anniversary lottery here


goood luck!


the winners will be announced in the middle of july



78 comments:

  1. Thank You...I'd love to win the bracelet and tape :)
    xo jana

    ReplyDelete
  2. Ahh, this bracelet is simply gorgeous! Would fit my black floral maxi dress so well!
    Enjoy your vacation in the countryside!
    Very jealous me :))

    ReplyDelete
  3. Flotte premier. Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen! Jeg har også trykket liker på konfetti shop på facebook :)

    Klem Tonje

    PS: Kanksje du har lyst å være med på min sommergibort også?

    ReplyDelete
  4. Jeg som har SKIKKELIG smykkedille kan jo ikke la denne gå forbi. Det armbåndet er bare supersøtt!

    Teipen vet jeg ikke helt hva jeg skal bruke til... Jeg er ikke så "handy".

    ReplyDelete
  5. The bracelet is so pretty! And there's never too much tape.

    P.S. You have a beautiful blog. I've been reading this for a while, but never commented on anything :)

    ReplyDelete
  6. Ja, jag tittar ju in här dagligen som säkert så många andra gör..
    Vill ju gärna vara med på detta..

    Kram Mia

    ReplyDelete
  7. Jeg er gjerne med på trekningen, og har også trykket liker konfetti på Facebook.
    Ha en strålende dag!
    Klem Carina

    ReplyDelete
  8. Dette vil jeg jo være med på:) Så fint smykke! God sommer:)
    Klem

    ReplyDelete
  9. Summer is my most favourite season - I love it absolutelly!=)
    And I really would like to be a lucky winner of your wish bracelet - I love handmade things!

    So.. Have a nice time!
    Greetings from Czech Rep.=)

    ciziva@seznam.cz

    ReplyDelete
  10. Jatakk, jeg vil vinne :)

    Kristine :)

    ReplyDelete
  11. For et nydelig armbånd!Det vil jeg gjerne vinne;)

    Håper du har en fin sommer og takk for all inspirasjonen du deler!

    ReplyDelete
  12. Åh, *ønske ønske* jeg krysser fingrer for å vinne:) Og vil i samme slengen si at du har en flott blogg med lekre bilder!!
    Goood sommer!!

    ReplyDelete
  13. Oh, I wish I could win something for onces. I never do. Anyway, summer kisses of all of you, and don´t forget to look after your pets during the summer. Itzi.

    ReplyDelete
  14. Hello!
    So beautiful bracelet..would love to win it :)
    And tapes look wonderful aswell :)
    I´ve also liked Konfetti Form´s facebook page.

    Greetings from Finland, Sinikka

    ReplyDelete
  15. GØY!!
    Vil selvfølgelig være med å prøve lykken!;)
    Klem fra Nord

    ReplyDelete
  16. Jeg er med, nydelig smykke og herlig tape... Har også trykket liker på konfetti shop på face...
    En gooood sommer til deg
    klem victoria

    ReplyDelete
  17. Nydelig armbånd og freshe tape. Jeg blir gjerne med i trekningen:)

    ReplyDelete
  18. Hei søte du:) Jeg vil kjempegjerne være med i give awayen din. Armbåndet ser nydelig ut og washi tapen er jo bare råtøff:)

    Har trykket liker på facebook også.

    Klem fra meg

    ReplyDelete
  19. Vil GJERNE være med :) :)
    Har også likt Konfetti shop, selvsagt..

    Klem Lise

    ReplyDelete
  20. Å, denne fine premien kan jeg ikke la være å ta lodd på!
    Trykker liker på fb jeg også ;)
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  21. Seffern vil jeg være med ;). Og jeg har lagt meg til som liker på konfetti forms facebooks-side ;). klemklem

    ReplyDelete
  22. I'm in too :)

    I have neklace with the same feather from fashionology.nl :)

    ReplyDelete
  23. awesome giveaway! thanks for sharing!

    ReplyDelete
  24. For en flotters premie, klart jeg blir med :)

    Klem,
    Signe

    ReplyDelete
  25. Ej hvor er begge ting fantastiske! Jeg har længe ville have det tape til at lave finurlige ting med ;) Og armbåndet er jo SÅ flot, det er virkelig flot lavet og godt koncept :)

    Klem Sibilla ♥

    ReplyDelete
  26. Hey,
    vil gjerne bli med!!
    Hilsen Paulien

    ReplyDelete
  27. Slenger meg på, nydelig armbånd og tøffe teiper, artig å tenke litt nytt med en kul teip:) 1 lodd på meg!

    hilsen renate.k

    renate_etne@hotmail.com

    ReplyDelete
  28. Kjempefint armbånd. Krysser fingrene og liker konfetti shop på FB

    ReplyDelete
  29. Jeg hiver meg også med! Kjempefint armbånd!!
    Klem
    Lise

    ReplyDelete
  30. Så fint armbånd! Jeg liker på fb og.

    :)

    ReplyDelete
  31. oh wouldn't it be nice....to win tape and adornments!

    ReplyDelete
  32. I´m in - looks great!:-)

    ReplyDelete
  33. Hei!!
    Jeg vil gjerne være med.♥
    Jeg liker også Konfetti shop på facebook.

    Ha en fiiiin sommerfredag! Klem Vivian

    ReplyDelete
  34. Uuh so wonerful giveaways!! I would love to win it all ;-)
    Love your style!!!

    ReplyDelete
  35. I have liked konfetti shop on fb now :) Really great!!
    Enjoy the summertime!!

    ReplyDelete
  36. Fine premier! Jeg vil selvsagt bli med :) Er "liker" av Konfetti Shop på facebook også.

    ReplyDelete
  37. Åh, smykket du har laget er kjempe fint! Har dilla på ting med fjær fortiden :) Teipene vet jeg akkurat hva jeg skal bruke til. Henge opp bilder på mitt moodboard og skrive morsomme beskjeder på veggen. Rosafargen gir meg energi! Er forresten innom bloggen din hver eneste dag. Takk for at du gir meg så mye inspirasjon til å dekorere mitt eget hjem.

    ReplyDelete
  38. Liker forresten også Konfetti Shop på Facebook ;o)

    ReplyDelete
  39. It's Lovely!!!! And so sweet!!! Thank you so much!
    Your blog it's such an inspiration for me!!! I just love all your post!!!
    Enjoy your holidays!!!! ♥

    ReplyDelete
  40. vil SELVFØLGELIG være med,
    et lodd på meg...gjerne et som vinner...hi-hi.... : )

    ReplyDelete
  41. hello! first time here! so sweet and beautiful!
    i´d love to win all of those! :)

    and going to click the facebook also!

    thanks!
    hello from finland

    ReplyDelete
  42. Neimen oi, et slikt armbånd vil jeg jo kjempegjerne ha! (Så da kommenterer jeg jo selvfølgelig her, høhø.)

    ReplyDelete
  43. Jeg er gjerne med!


    Ha en herlig kveld!

    ReplyDelete
  44. Fine premier, jeg vil gjerne vere med. :)

    ReplyDelete
  45. Jeg er med!! Fine gaver:) Flink du er!
    Håper du har fine sommerdager!
    JEg for min del lenger litt etter sol og varme dager;) Det kommer nok!!!
    stor klem fra meg!

    ReplyDelete
  46. oooh, yess! wanna play along!
    xoxo
    from
    agnes
    @
    iiiinspired
    :)

    ReplyDelete
  47. Love the bracelet! And your blog of course.
    I hope you're having a nice summer!

    ReplyDelete
  48. Jeg vil gjerne være med! Håper på litt sommerflaks;)
    Klem

    ReplyDelete
  49. Hi, I'm always peeking at your lovely blog...
    Never left a comment *blush* (until now) but I can't refuse....really beautiful give aways!

    lovely greeting from Danielle

    ReplyDelete
  50. Jeg blir gjerne med i trekningen! :)

    Klem

    ReplyDelete
  51. I'm in!The bracelet is beautiful but the only jewellery I wear are my rings so i'm going for the tape.

    ReplyDelete
  52. underbara grejer, vill gärna vara med! :)

    ReplyDelete
  53. ooooooooh cool things! :)
    I want to have the tapes <333


    http://nonotcocochanel.blogspot.com/
    nonotcocochanel@web.de

    ReplyDelete
  54. Jeg var sikker på at jeg hadde meldt meg på jeg..? Jaja, jeg frister vinnerlykken! :D

    Sier jo tross alt ikke neitakk til å eie TO slike fantastiske armbånd :D

    ReplyDelete
  55. HEisann.
    Jeg er med jeg også :)
    Ha en fin uke.
    Klem Charlotte

    ReplyDelete
  56. Utrolig vakkert armbånd! Dessuten mangler jeg alltid tape i huset. Jeg trekker ett lykkelodd og håper du får en fin-fin sommer. anikris3@online.no

    ReplyDelete
  57. I've been reading your blog for some months now and admired it! Thank you for writing it.

    That give away is a beautiful gesture especially when you're sharing something you've done by yourself.
    Have warm summer days!

    Saara

    ReplyDelete
  58. Jeg vil være med i trekningen.
    Jeg liker konfetti shop på facebook også :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    ReplyDelete
  59. ooooooo I like these very much!
    Crossing fingers and toes
    :-)

    ReplyDelete
  60. I love your blog and I love your giveaway - just beautiful. Thank you for all you wonderful inspiration :)

    ReplyDelete
  61. Nydelig!
    Klart jeg vil være med.
    Ha en nydelig sommer videre. :)

    ReplyDelete
  62. Hei!
    Kjempefint armbånd! Jeg blir med.
    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    P.s. Give away hos meg også.

    ReplyDelete
  63. Jeg vil gjerne være med.
    Liker konfetti shop :)

    ReplyDelete
  64. Sikke en skøn fin sommer give away! Den ville vi elske at vinde♥

    ReplyDelete
  65. Great giveaway! Gorgeous bracelet!
    Count me in!

    ReplyDelete
  66. Flott giveaway!
    Jeg slenger meg på:) Har trykket "liker" på facebook også:)
    Klem!

    ReplyDelete
  67. So lovely! Please count me in for the giveaway. Thank you!

    ReplyDelete
  68. Jeg vil gjerne være med:)
    Liker på FB også:)

    ReplyDelete
  69. Jeg er med :D liker på facebook :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    ReplyDelete
  70. så nydelege armbånd du lagar! skulle hjerne vore eigar av eit slikt :) og tape har ein jo alltid bruk for ;)

    herleg giveaway!

    eitt lodd på meg

    ReplyDelete
  71. Tom Kenneth Green10 July, 2011 14:04

    1 lodd på meg :D

    Tomkgreen@hotmail.com

    ReplyDelete
  72. Jeg vil gjerne være med i trekningen! Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    ReplyDelete
  73. Hei!

    Jeg vil gjerne være med i trekningen,
    og jeg har også delt med alle mine venner Facebooksiden din.

    Vennlig hilsen Guri Marie

    guri_marie.kristoffesen@getmail.no

    ReplyDelete
  74. Hei, hei!
    Jeg vil gjerne være med, og følger Konfetti Shop på Facebook også!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment!
You make me smiiile!

Note: Only a member of this blog may post a comment.