15 September 2011

black & white photography love











11 comments:

  1. Hello!

    I love your selections! It is so inspiring!!!

    You're welcome to come and visit me:
    pregnancyjoyandotherthings.blogspot.com


    Have a great day!

    ReplyDelete
  2. Jeg elsker alt du viser hele tiden..
    Du inspirerer meg..
    Og jeg liker deg ♥..
    Ha en superfin dag!!
    God klem:)

    ReplyDelete
  3. fantastisk - du finner godbitene! takk

    KLEM

    ReplyDelete
  4. Black and white always work. Especially when there's a talented person behind the camera like in this case :)

    ReplyDelete
  5. Har hittat massa härliga bloggar genom dig! Tack för din generositet och oerhörda stilsäkerhet:) blir glad och aldrig besviken när jag kommer hit.
    Kram
    H.

    ReplyDelete
  6. Fint och inspirerande som alltid!

    Kram Elina

    ReplyDelete
  7. Flotte bilder. God torsdag!:)

    ReplyDelete
  8. Dette var så fint og stilrent og videoen under.....VAKKER!

    Takk for at du deler & inspirerer.

    klem fra meg

    ReplyDelete
  9. KULT! bildene ga inspirasjon....fikk egentlig lyst til å male om stua kjenner jeg...eller kanskje soverommet...hi-hi...

    ReplyDelete
  10. Elsker svart-hvitt bilder :D Noe nostalgisk over det, som man bare må elske! klem fra ANne-marthe:)

    ReplyDelete
  11. hi hi, detta har jag ju missat! Tack ♥

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment!
You make me smiiile!

Note: Only a member of this blog may post a comment.