28 August 2011

soft sunday


© Cherry Blossom Girl






knitting 
+
reading
magazine




8 comments:

  1. Lovely vännen, du är så duktig på att få till det!. Jag har ändrat min blogg nu;) säg gärna vad du tycker....Kram Johanna

    ReplyDelete
  2. Sounds great!! :) Have a nice sunday <3

    ReplyDelete
  3. Love the tights - romantic and beautiful

    Happy knitting!!

    ReplyDelete
  4. guess who's happyhappy for getting
    a superlovely package in her mailbox!?:) glemte å hente posten i går så jeg har akkurat åpnet den nå, tuuuuusen tuuuuusen takk underbare venn. skal KOSE meg med å henge de opp etterpå, herlig!
    jeg ELSKER alt garnet du bruker, dette så innmari deilig ut...liker også veldig godt teppegarnet...vakkert...

    KOOOOOSSSS : )

    ReplyDelete
  5. ps: jeg har strikkesokker på i dag, har du?:)..hi-hi...

    ReplyDelete
  6. lovely ♥

    her har me kake i ovnen

    nyt dagen

    -klem

    ReplyDelete
  7. Fin søndag <3 Her skal det ryddes og vaskes, også skal jeg pusse opp et "nytt" gammelt møbel! :)

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment!
You make me smiiile!

Note: Only a member of this blog may post a comment.