29 August 2011

NUD classic give away *CLOSED*


© romsørvis




bloggfest!

takket være dere alle har jeg nettopp passert over 300 000 besøk og dere har tilsammen lagt igjen over 6000 kommentarere her inne (tuuusen takk!!!). da er det selvfølgelig på sin plass med en liten fest her på bloggen.

i den anledning er jeg er så heldig å få gi bort en cerisfarget NUD classic fra romsørvis.no til en av dere.
romsørvis.no er en norsk nettbutikk med service i fokus, de har et spennende produktutvalg med personlighet i form, farge og uttrykk. du finner bla et stort utvalg av fatboy, northern lighting, vipp og smd design.





1 lodd for kommentar under dette innlegget
1 lodd for innlegg om denne give awayen på egen blogg eller facebook
1 lodd for å "like" romsørvis.no på facebook

vinneren trekkes 13. september

lykke til





                          





let's celebrate!

it's time for a celebration, i want to thank all of you for visiting me more than 300 000 times and leaving me more than 6000 comments. you are the best!!! i have a beautiful cerise coloured NUD classic sponsored by the norwegian online shop romsørvis.no as a price for you this time. the winner will be announced september 13. 




1 ticket for commenting on this blog post 
1 ticket for writing about this give away on your blog or facebook
1 ticket for "liking" romsørvis.no on facebook



good luck

104 comments:

  1. Gratulerer med jubileum!
    Jeg blir gjerne med og feirer :)
    Ett lodd på meg.
    Klem
    Lise

    ReplyDelete
  2. Gratulerer så masse! Hipp hipp hurra :D

    Ett lodd takk :)

    ha en flott uke!

    ReplyDelete
  3. Så läckra!!! två lotter tack;) Kram J

    ReplyDelete
  4. Jatakk ..krysser fingre...
    3 lodd på meg..linker på fb!!
    Fin kveld,til skjønne deg!!

    ReplyDelete
  5. GRATULERER med fin-fine velfortjente tall :)
    Prøver lykken med 1 lodd jeg.
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  6. Fin blogg å følge. Stå på! 1 lodd på meg.

    ReplyDelete
  7. Grattis! Den kunne jeg brukt:) 1 lodd til meg.
    -Ingrid

    ReplyDelete
  8. Jag tar två lotter!!

    Den hade varit så fiin hos oss:) Nu håller jag i tummarna och hoppas hoppas:)

    /Annaleena

    ReplyDelete
  9. hipp hurra og gratulerer! ett lodd til meg :)

    ReplyDelete
  10. Tre lodd, tack! :) JohannaK

    ReplyDelete
  11. Gratulerer. Jeg trekker tre lodd :)

    ReplyDelete
  12. Gratulerer med ny milepel. Jeg vil gjerne være med i trekningen, og tar to lodd:-)

    ReplyDelete
  13. Grattis, din blogg är underbar!!

    Jag tar gärna en lott, hoppas, hoppas, så fin den är..
    Kram
    Ulrika

    ReplyDelete
  14. Åå så gøy!! Jeg er med - 1 lodd!
    Gratulerer med besøkene!! :)

    ReplyDelete
  15. Gratulerer med runde fine tall! Trekker gjerne tre lodd! :)
    LenaE

    ReplyDelete
  16. So well deserved! Loving the color of the cable, so I am in on this one! Also liked the shop on Facebook.
    x Iris

    ReplyDelete
  17. Gratulerer så mye :)
    Jeg er gjerne med, 2 lodd til meg :)

    ReplyDelete
  18. Congrats!

    Three tickets for me :)

    http://interior-junkie.blogspot.com/2011/08/cherry-blossom-give-away.html

    ReplyDelete
  19. ...så fin!
    jeg trekker 2 lodd.

    ...så gøy med så mange besøk og kommentarer!

    ReplyDelete
  20. Gratulerer så masse med det store besøkstallet! Bloggen din er alltid like inspirerendes og jeg digger den;) Jeg er med og prøver vinnerlykken med alle tre lodd.

    Klem, Pernille

    ReplyDelete
  21. Nice. Disse er lekre. Hvis link teller som lodd blir det 2 stk. Hvis ikke blir det 1 lodd.

    Klem Mona C

    ReplyDelete
  22. Gratulerer med fine tall!!:D
    Jeg er selvsagt med og slår til med full pott!;)
    Klem til deg

    ReplyDelete
  23. Congrats!, you have a wonderful blog and I am going to write about the giveaway on my blog, have a nice day.

    ReplyDelete
  24. ...a ticket for me too, and thanks so much for this generous chance, it should be really great to win!

    Ciao from Italy,
    Antonella

    ReplyDelete
  25. Two tickets for me please! :)
    LOVE the lamp!

    ReplyDelete
  26. three tickets! awesome price...!

    http://uncertainsense.blogspot.com/2011/08/cherry-blossom-giveaway.html

    also liked on facebook !

    i love these pistures here, so wonderful colors and stuff!

    ReplyDelete
  27. Hurra, gratulerer! :D

    2 lodd på meg! <3

    KLEM

    ReplyDelete
  28. Så gøy, gratulerer så mye!
    Du har en vakker blogg.

    Klem Heidi

    ReplyDelete
  29. Gratulerer med finfine tall! :) Ett lodd til meg!

    Ha en fiiin dag :)

    ReplyDelete
  30. Congratulations!!! Thats my first ticket! I hope so, I will be the winner - like this lamp very much...!

    Best wishes, Therés

    ReplyDelete
  31. Congrats! I'm in with one ticket! That lamp would be PERFECT in my hallway (where I don't have a lamp after living here one whole year!) :)

    ReplyDelete
  32. Wow!
    Congrats!

    I'm in with one ticket, but I do hope it is enough.

    ReplyDelete
  33. Gratulerer masse, ikke rart at bloggen din er populær:)

    Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd!

    ReplyDelete
  34. Grattis !! Inte konstigt alls att du haft så mycket besök ! : )

    Galet vad snygg !! Den vill jag få chans på ! Länkar även på min fb..

    Kram Mia

    ReplyDelete
  35. gratulerer så masse!
    ..prøver lykken med
    et lodd ♥

    klem

    ReplyDelete
  36. Congrats! YOU are the best! ;) Love, Julia

    ReplyDelete
  37. Spennende! 3 lodd på meg :) fiinething@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Gratulerer med jubileum!
    To lodd på meg :) Kjempefin premie!

    ReplyDelete
  39. Så spennende, jeg hiver med på med et lodd jeg :)

    ReplyDelete
  40. Tillykke!
    Den er så utrolig fin, den ville gøre det godt hos mig. Så jeg prøver også med et lod:-)

    ReplyDelete
  41. Wonderful giveaway!!
    You can count me in with 2 tickets :)

    Greetings from Finland, Sinikka

    ReplyDelete
  42. You can count me in! I´ll post this on my blog, so I´ll take part with two lotteries :) The colour would really suit my home...

    ReplyDelete
  43. Hei.
    Jeg vil gjerne være med:-)

    Liker på FB og en kommentar skulle vel bli 2 lodd det da:-)

    ♥hilsen fra Nina@Merete


    ninadahl@bbnett.no

    ReplyDelete
  44. Congratulations! You have a lovely blog and I pop in knowing that I'll certainly find some inspirations for my flat or just to read something sweet that you wrote.

    P.s. Thank you for writing in english too. I guess I could use the Google translator but it wouldn't be the same ;)

    Mojca

    ReplyDelete
  45. juhuu! here comes my second ticket for "liking" romsørvis.no on facebook

    bye, Therés

    ReplyDelete
  46. ...and the 3. ticket ;-) now your giveaway is on my blog... http://lupinussalon.blogspot.com/

    good night! Therés

    ReplyDelete
  47. I've quite recently found your blog but liked it immediately! Keep up the good work! And I'm in with 1 ticket!

    ReplyDelete
  48. Gratulerer! Alltid en fornøyelse å lese bloggen din :D Ett lodd til meg!

    ReplyDelete
  49. wohooo va härligt! Ett stort och välförtjänt grattis till dig!

    Jag är gärna med i utlottningen genom en kommetnar här och genom romsörvis på facebook!

    Ha en skön Onsdag

    ReplyDelete
  50. Hei
    Kult. Da blir det 2 lodd på meg:-)

    Veldig fine bilder du tar og inspirerende. I like.
    Mvh Å

    ReplyDelete
  51. Hej. jeg skal snart flytte. og sådan en lampe har jeg haft i tankerne. ville passe perfekt!

    ReplyDelete
  52. ajaja
    jeg er gjerne med å feire deg vettu!
    to lodd til meg!
    flott premie!
    hadde vært toppers til min Lillemors nye rom.

    beste hilsner fra
    Åpen hus

    ReplyDelete
  53. Den är så snygg! har en sådan i rött och kan tänka mig att det blir snyggt att ha dom båda tillsammans!
    Klart jag är med och tävlar!!

    http://.inredningsgalen.se

    inredningsgalen@hotmail.com

    ReplyDelete
  54. I am absolutely in :) With all three tickets. Your blog is one of my favourites - so full of inspiration!

    ReplyDelete
  55. Thank you for the giveaway! I absolutely love Scandinavian design. And thank you for your very inspiring blog!
    Cheers,
    Dominika (Kraftoosia)

    ReplyDelete
  56. Congratulations! Love your blog and love this lamp! It would be a perfect addition to my house - count me in!
    (1 ticket)

    Magdalena

    ReplyDelete
  57. Jeg vil bli med og tar ett lodd <3

    Klem
    Christine

    ReplyDelete
  58. Hei, jeg blir med og tar 2 lodd.
    Ønsker deg ei fin helg.
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    ReplyDelete
  59. Slenger meg på med 1 til lodd jeg...
    Har 2 tilsammen ;)
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  60. Så klart jeg er med!
    Det blir 3 lodd på meg. Får aldri en Nud for mye ;)
    God helg!! Klem.

    ReplyDelete
  61. Gratulerer så mye! Jeg tar to lodd og krysser fingre og tær! :)
    Klem fra Carina

    ReplyDelete
  62. Congrats! Your blog is lovely.

    maria.galla@hotmail.com

    ReplyDelete
  63. Fantastisk farge! Jeg tar 2 spente lodd :)

    Mari Ann

    ReplyDelete
  64. HI!
    I love your blog!
    2 tickets for me, please ( I wrote about this in my blog sketchofsenses.blogspot.com)

    Thank You!

    ReplyDelete
  65. Gratulerar till alla besök och tack för en fantastisk blogg!
    Älskar NUD, så en lott till mig tack!

    ReplyDelete
  66. oh this light would be perfect in my studio area!!! good luck to everyone :)

    ReplyDelete
  67. Jeg tar et lodd og krysser fingrene, god helg så lenge :)

    ReplyDelete
  68. Grattis med mange besøk og takk for fin give away...
    Jeg skal ha slike i gangen jeg så jeg vil gjerne være med i trekningen!!!

    To lodd på meg.

    Stor klem til deg!

    ReplyDelete
  69. Så gøy! Gratulerer med så mange besøk på den fine bloggen din.

    Datteren min ønsker seg en sånn kul lampe. Ett lodd på meg.

    Klem Heidi

    ReplyDelete
  70. tippar ei lita jente hadde syntes det var stas med rosa lampe på det nye rommet ;)

    eit lodd på meg

    ReplyDelete
  71. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  72. HIPP HIPP og GRATULERE MED JUBILEUM!!!! :) :)
    Jeg trekker 3 lodd og krysser fingrene!

    klem gyRy

    ReplyDelete
  73. Congratulations!
    I am in with one ticket.
    Such a lovely lamp.

    ReplyDelete
  74. Gratulerer!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen med 1 lodd, tusen takk:-)

    ReplyDelete
  75. Gratulerar med bloggen!!

    2 lodd her!

    -krysser fingarane ;-)

    ReplyDelete
  76. I just got back from French Riviera and got a nice surprise from the post! A lovely bracelet, I fell in love with it immediately! Looks just perfect on my brown hand, thank you for that! And thank you for keeping this blog alive and kicking, it makes my day! Just so nice to take a break from work and dive into something nice and creative..

    ReplyDelete
  77. Gratulerer med så mange besøkende! :-)
    Trekker 1 lodd hos deg - og takk for en super blogg! :-)

    ReplyDelete
  78. Hei og hopp! Jeg legger inn kommentar, deler på min facebook side og liker siden på facebook. det ble 3 lodd det :)

    Fantastisk fin blogg du har og gratulerer så mye med alle besøkene :) Det er moro!!!

    Ha en god høst! Hilsen Mette

    ReplyDelete
  79. Stort tillykke med de fine tal - Helt veltjent med sådan en fin blog :-)
    Hopper på 1 lod //Tina

    ReplyDelete
  80. wow, den ville vært perfekt til den nye lampen jeg har laget! ett lodd på meg:)

    ReplyDelete
  81. Jeg ønsker meg en NUD! Ett lodd, tusen takk.

    ReplyDelete
  82. gratulationer från sverige

    ReplyDelete
  83. oi, så mange besøkende! Gratulerer så mye. Du har en fantastisk blogg jeg besøker jevnlig. Blir så inspirert inne her hos deg!

    Jeg vil veldig gjerne være med å feire jubileumet ditt og tar to lodd.

    Klem Tonje

    ReplyDelete
  84. i'd love to play along!

    fb like too. :)

    hugs,
    agnes
    :)
    :)

    ReplyDelete
  85. Heisan! Flott premie og ikke minst nydelig blogg - ikke rart mange finner veien innom til deg!!
    Heidi :)

    ReplyDelete
  86. Hei,
    2 lodd på meg!!
    Håper på vinnerlykke. Disse lampene er bare helt rå.
    God tirsdag til deg.
    Jeg har sagt det før, men sier det så gjærne igjen, du har en helt nydelig blogg:)

    ReplyDelete
  87. knallkjekk farve for en rosa elsker som meg, tar to lodd jeg:-)

    ReplyDelete
  88. Prøver vinnerlykken med 2 lodd.

    ReplyDelete
  89. I would love a light! Thank you for the opportunity!

    ReplyDelete
  90. Hallå där, ser att jag har skrivit två lotter, men jag menar ju tre!!! Man uppfyller ju liksom alla kraven;) Hoppas hoppas på mig!

    ReplyDelete
  91. Va kul! Stort grattis!!
    Jag är jättegärna med och tävlar om det fina priset!!! Hade!!

    ReplyDelete
  92. Vilken jättefin utlottning!!!! Jag vill gärna vara med i den! Har tyvärr ingen facebook men länkar från mig och deltar med 2 lotter!!

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    ReplyDelete
  93. Et lod til mig, tak! <3

    miss_reb@hotmail.com

    ReplyDelete
  94. That would be so cool!One ticket for me please.

    ReplyDelete
  95. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Delt konkurransen på Facebook.

    Klem

    ReplyDelete
  96. Ai ai! Høye tall:).. Men det er jo ikke rart når bloggen er så fin som den er<3
    Prøver meg på 1 lodd jeg:)
    Kjempefin premie!

    ReplyDelete
  97. really stylish!
    (I´ve got 1 ticket from this comment=))

    ReplyDelete
  98. Blir gjerne med og tar ett lodd:) Give away inne hos meg også

    ReplyDelete
  99. Tar et lodd til jeg og legger ut link på bloggen :)

    ReplyDelete
  100. Gratulerer! Jeg blir gjerne med, og tar 1 lodd. Har ikke egen blogg enda, men det kommer snart :-) Takk for all inspirasjon!

    Laila
    lai-ola@online.no

    ReplyDelete
  101. Jeg blir gjerne med her!
    Ble tre lodd på meg :)

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment!
You make me smiiile!

Note: Only a member of this blog may post a comment.