19 July 2011

the winners of the summer give away








congratulations to linn [life by linn], [home by linn], she's the lucky winner 
of the colourful washi tape from konfetti shop

samantha [love nordic design blog] is the winner of the cherry blossom wish bracelet
and i picked an extra winner, just because it is summer and i love spreading some joy, 
so fantastic frida [inhale the light], [bare litt] you get to pick a wish bracelet from the cherry blossom shop aswell.

the lucky facebook winner of the konfetti shop surprise is vivian [det gode liv]



thanks to everyone for entering, 
i promise you there will be another give away sooon



5 comments:

  1. Så herlig med alle heldige vinnere!:-) Og ikke minst - takk for koselig hilsen/takk under her! Så gøy å se at du liker den så godt!!:-) Elsker min Kelly Moore jeg og!

    Ønsker deg en fortsatt deilig sommer - tusen takk for herlig inspirasjon!

    Godklem

    ReplyDelete
  2. nei, nå blei eg heilt satt ut her,
    eg vant!!

    sååå kjekt! :)

    thank you!

    -klem

    ReplyDelete
  3. Superstas! Jeg bruker aldri å vinne noe som helst, så nå ble jeg nesten litt stolt. Takk :))

    ReplyDelete
  4. Kjempegøy å vinne!
    Tusen takk:)

    ReplyDelete
  5. I am also doing same work with colorful roses and lotus only, I like your work to do with the other flowers. All are looks very beautiful.
    leather palm glove

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment!
You make me smiiile!

Note: Only a member of this blog may post a comment.