30 April 2011

base





visste du at fargerike har et eget inspirasjonsmagasin, base, som nå er ute med vårens og sommerens interiørtrender? jeg var innom min lokale fargerike butikk i går og fikk sikret meg et. her kan du blant annet lese om vårens tapettrender, barnas farger, oppussing og mye annet. base er et gratis magasin, som kommer ut 2 ganger i året, neste utgave kommer høsten 2011. 

veldig gøy å se at det er flere kjente navn og fjes som har bidratt i dette inspirasjonsmagasinet, blant annet tone, henriettehviit og ikke minst flinkeste dagny som er redaktør i magasinet! veldig flinke jenter!

base er gratis hos din lokale fargerike butikk, men kan også bestilles via sms, se mer info her


fiiin lørdag


5 comments:

  1. Så utrolig mye fin inspirasjon å finne her inne hos deg...
    Takk for tips angående magasinet.
    På vei i posten til meg nå ;)
    Ha en fin lørdag videre.
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  2. Tusen takk for så hyggelig omtale om BASE! Ha en nydelig helg!

    ReplyDelete
  3. Oioi, ser ut som jeg må svinge innom en fargerike en av disse dagene! Takk for tipset :)

    ReplyDelete
  4. Å, tusen takk!! Du er gull :) :) Utrolig hyggelig at du likte det! (vi jobber på spreng med høst/vinter nå, tror det blir knallbra!!)

    stoor mandagsklem!

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment!
You make me smiiile!

Note: Only a member of this blog may post a comment.