31 March 2011

three blogs i love


say hello to three of my favorite blogs
three inspiring norwegian girls i have been following since i started blogging myself, two years ago

i love everything about these blogs
and i highly recommend you to visit all three of them to be inspired



© moa og kaffekoppen



© a butterfly in my hair



© holmberg everyday living



this "3 favorite blogs" award was given to me by sweet and always inspiring harmoni&kontrast

it was quite difficult to choose only three blogs, nevertheless these three girls are sooo amazing

you'll find all of my favorite blogs and daily reads on the right side on my blogroll
they are all worth a visit!


happy happy happy thursday


pssst; where did spring gooo?


18 comments:

  1. I love blog tips - will check them out! :-)

    ReplyDelete
  2. Liker bloggtips. Disse skal jeg titte innom i kveld etter barna er i seng og jeg har lest litt (i alle fall bittelitt) på hovedoppgaven som jeg har lovet mamma å lese gjennom :)
    God dag til deg
    Vårsola forsvant her også i dag, men det er mildt og deilig ute hvis en ser bort fra vinden som blåser kaldt :=)
    Klem

    ReplyDelete
  3. Tre fine! :)
    Ha en fin torsdag, Klem.

    ReplyDelete
  4. Ska titta in hos dem direkt! Gillar du dessa bloggar så gör säkert jag det också, för jag gillar ju din blogg väldigt mycket!!;)
    Kram

    ReplyDelete
  5. ja hvor ble våren av?!?!;)

    3 fantastiske blogger!!

    klem

    ReplyDelete
  6. really good choice!just had a look and discovered those blogs! thanks for that!
    bonne soirée sophie

    ReplyDelete
  7. Takk for fine bloggtips!:)
    Ønsker deg en herlig kveld:)
    Klem!

    ReplyDelete
  8. Nydelige blogger, som jeg selv elsker!

    Ha en fin kveld!
    KLEM

    ReplyDelete
  9. These are favourites of mine too, and yours ofcourse :-)

    Have a lovely evening!

    Malin

    ReplyDelete
  10. Så hyggelig at du har lagt deg som følger på bloggen min! Kjenner meg definitivt igjen i bloggpreferansene dine..) Nå som jeg har blitt oppmerksom på din nydelige blogg, må jeg selvfølgelig følge deg også:)
    God kveld til deg

    Ingvild

    ReplyDelete
  11. Hjertelig takk for fine ord fra deg!
    Så trivelig dette var da:)
    Jeg deler absolutt min begeistring for de andre to også
    og selvfølgelig for deg også da;)
    Snart god helg på deg!
    Gode klemmer.

    ReplyDelete
  12. Nåede llige at kigge forbi den øverste - moa og kaffekoppen....og nej hvor er den fiiiin! Thanks for sharing! Ha' en dejlig weekend.

    ReplyDelete
  13. Leser de bloggene fast jeg også, nydelige alle tre! :)

    ReplyDelete
  14. I didn't know these blogs so Thank you so much for sharing!!!

    Have a good weekend!!

    ReplyDelete
  15. I was wondering why I had so much entries from your blog, I didn't know i was in your list, I am very happy for it!!! Thank you!

    ReplyDelete
  16. Fina tips, men din blogg är också fin!

    ReplyDelete
  17. Hei! Takk for finfine bloggtips. Har ikke vært innom deg før, men her var det mye inspirerende! Så kommer nok til å følge bloggen din fremover! :)

    Elisabeth

    ReplyDelete
  18. Takk søteste deg. Det var gode valg! Har hatt en deilig stund her inne hos deg nå, alltid inspirerende og vakkert.

    Jeg tar livet med ro og koser meg når jeg først besøker en blogg. Det er sjeldnere enn før, men på ekte vis helt uten stress.

    Håper du har en deilig dag, nå titter solen fram er snart og kanskje blir det grønt i år også:-)
    Gode klemmer fra Laila

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment!
You make me smiiile!

Note: Only a member of this blog may post a comment.