02 September 2010

boost your beauty


Foto cherry blossom


2 store glass

en neve frossen banan, en neve frossen mango, en neve frosne blåbæren neve frossen spinat
3-4 dl rismelk, 1/2 ts kanel, litt olivenolje, (evt 1/2 ts lakrispulver)
Alt blendes i ca 1 min.

Denne deilige smoothieoppskriften er hentet fra boken High on Smoothies
som jeg var sååå heldig å vinne inne hos søte FrkGarsdalsLykke.

Smoothien er søt, frisk, deilig, kremet og full av næringsstoffer som;

kalsium, jern, magnesium, vitamin B, C, E, K og betacaroten

Enkel å lage, søt å se på, full av antioxidanter og næringstoffer...
og ikke minst, den smaker utrolig godt! En favoritt her i huset! 

aaanbefales!


4 comments:

  1. Vet du hva. Jeg var akkurat borte aa snuset litt paa blenderen og lurte paa om jeg skulle lage meg en smoothie! Naa er jeg sikker!
    Jeg har ikke alt som staar over, men jeg tenkte mango, banan og blaabaer! Sikkert godt det ogsaa :)

    Takk for tips!
    klem Nina

    ReplyDelete
  2. Din blogg har så härliga bilder! Den under med gungan är i världsklass! Och smoothies bilden är så läskande. Jag blir glad av din blogg. Ha en härlig torsdag kväll!

    ReplyDelete
  3. nam... bildet var innbydende og fristende. Flott at du legger ved oppskriften. Denne må prøves!
    Ha en fin dag
    Klem Tonje

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment!
You make me smiiile!

Note: Only a member of this blog may post a comment.