27 May 2010

Let's play...



Min søte danske bloggvenn Frøken Garsdal 
har utfordret meg i en liten 
blogg lek!


...


...litt om dagen i dag



"Morgenens nedtur..."

...vi forsov oss...litt!


"Utenfor mitt vindue..."

...står kirsebærtrærne våre i full blomst
 og naboens søte lille dachs bjeffer på vinden...


"I mitt fjernsyn kører..."

...ingenting akkurat nå, 
men i kveld, skal vi som vi pleier se;
'Torsdag kveld fra Nydalen'.


"Jeg vil til at høre..."

snøhvit av Karpe Diem,
...om og om igjen.


"Mit tøy er..."

...i dag ZARA fra topp til tå.
Kaki grønn linskjortel, hvite "ridebukser" og 
pudderfargede flate sandaler.


"I dag skal jeg nå..."

...å få tak i neglelakken Chanel 505 til min 
venninne som fyller år.


"Men jeg vil hellere..."

...ingen ting jeg heller vil.


"I min vindueskarm står..."

...mine fiiine TineK lykter og indiske lassie glass...
samt en visnet bukett med lilla Fresia.


"Weekenden skal gå med..."

...til å feire min venninnes 32-års dag,
med sushi og rosè cava!


"Morgenens lykke..."

...å våkne opp på kjærestens arm.


"Dette billede har I aldrig set..."




...av min favorittfrokost;
blåbær og vaniljeyoghurt.
...mmm!





Sender 
stafettpinnen videre til vestlandet, 
til de to skjønneste jentene
med de to heeerlige
bloggene;


5 comments:

  1. uhm...blåbær. skønt! Det lyder som en dejlig dag. ha en skøn weekend og dejligt du ville lege med.

    ReplyDelete
  2. Thanksu honey, hihi den må jeg jobbe litt med men tar den seffis:)

    Ha en super dag!

    Stor klem

    ReplyDelete
  3. Herlig å lese;)

    Vil gjerne spise frokost sammen med deg, om du serverer blåbær og vaniljeyoghur♥

    Superdag til deg,
    Klemmer fra Janne:)

    ReplyDelete
  4. For en nydelig fortelling - nesten så jeg satt der sammen med deg:-) Fortsatt god dag! Klem fra Laila

    ReplyDelete
  5. vanilje yoghurt med blåbær: NAM!!! noe av det beste jeg vet :)
    prøv denne oppå sammen med blåbær
    http://www.parfymeri.no/ProductDetails.aspx?suppno=7350031933116_1285

    håper du fikk tak i neglelakken!? jeg har dilla på den for tiden, synes den er råfin :)

    klem

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment!
You make me smiiile!

Note: Only a member of this blog may post a comment.