24 March 2010

icelandic








Foto Birgitta Wolfgang Drejer


I seneste utgaven av interiørmagasinet Maison 
er det en nyyydelig artikkel, 
helt etter min smak, fra den islandske interiørarkirekten 
sitt ferieparadis!


De nydeligste fargetoner er tryllet frem i samarbeid med Audur Skula, 
som er spesialist på kalkmaling og avanserte gamle malerteknikker;

Flere bilder fra dette skjønneste feriehjemmet
finner du i Maison nr 2/2010.

Ønsker deg som titter innom en fiiin onsdag!


Minner om trekningen av min lille give away førstkommende fredag!

4 comments:

  1. Nydelige enkle bilder:)
    eddaKlemmer

    ReplyDelete
  2. Nydelige bilder... er så deilig med inspirasjonsbilder når de treffer smaken/stilen man liker GODT!!!

    Slenger meg med på giwe awayen også jeg:)

    Camilla

    ReplyDelete
  3. Det deilige badekaret der kunne jeg gjerne tenke meg! Nydelige farger - liker så godt bildene du legger ut på bloggen. Ønsker deg en fortsatt fin onsdagskveld. Klem fra Kastanjedamen

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment!
You make me smiiile!

Note: Only a member of this blog may post a comment.