26 February 2010

weekend inspiration



 arkivskap



 tregulv malt med hvit høyglans


 fuglebur


 antikke trebord fra vietnam


 hvitmalt fra tak til gulv

Foto Birgitta Wolfgang Drejer/ Sisters Agency

Inspirerende, lyst og vårlig
hjemme hos Tine K.
Dette hjemmet er så herlig vakkert, 
og akkurat etter min smak!
Ahhh...for noen skjønne fargetoner!

Lekkert!

Endelig fredag og snart helg!
Det skal feires med
kamskjell og rosé cava i kveld!
Mmmm, nam nam nam!

Ønsker dere alle en vidunderlig helg!

12 comments:

  1. Åh, så herlig, skulle gjerne bodd der. Ønkser deg en fin helg!

    ReplyDelete
  2. De bildene gir meg gåsehud....

    Helgeklem til deg:)

    ReplyDelete
  3. herlig stemning og flotte arrangementer i disse bildene. og fargesammensetningen er jo bare sååå behagelig. Håper de som bor der har vaskehjelp! :) hvite høyglansgulv trenger vel litt daglig stell vil jeg tro?? :)
    Du - kan ikke du fortelle meg hvordan du lager di derre søte hjertene? har hørt noe om wingdings osv, men den har ikke jeg i skrift-valgene mine. har du?

    Ønsker deg en deilig fredagskveld og ei riktig god helg!

    ReplyDelete
  4. herlige bilder,
    du er så god på å finne slike go'biter du!:)

    ønsker deg en toppers helg,
    varm klem i snøværet

    ReplyDelete
  5. LOVELY!
    Alltid så masse herlege inspirasjonsbilete her sjå deg :O)

    *helgeklemmar*

    ReplyDelete
  6. Inspirerende og vakre bilder! Skulle veldig gjerne hatt den "kontor-/blogge-kroken" som er på et av bildene :-)
    Bolivar som du skirver om under er definitivt også en av mine favorittkafèer (har også skrevet om det på bloggen min) :-)

    Ha en deilig kveld, og helg.

    Klem fra MiaNostalgoia

    ReplyDelete
  7. Ja....Tine K kan det:)
    Flotte bilder...
    Kos deg med kamskjell og cava rosa:)
    klemmer sendes

    ReplyDelete
  8. *kamskjell og cava hørtes perfekt ut!! her i heimen går det i sushi og skiskyting;) fine bilder! likte arkivskapet på det første bildet veldig godt - det kunne godt ha flytta inn til oss* fin fredag til deg! *vigdis

    ReplyDelete
  9. å ja..dette var et alldeles nydelig hjem!
    det arkivskapet var bare helt rått!

    ReplyDelete
  10. Jeg tar av meg hatten, det er utrolig lekkert:) skulle gjerne hatt den leiligheten JAAAA:)

    Fin søndag til deg♥

    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  11. OI!! dette var nydelig!
    herlig inspirasjon!
    takk for koselig tilbakemelding på gledelig:)
    goood uke til deg
    klem

    ReplyDelete
  12. Åh, virkelig innbydende og LEKKERT!! ! :O)

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment!
You make me smiiile!

Note: Only a member of this blog may post a comment.