16 February 2010

glam rock romance












Foto Maison/ millablogg.wordpress.com

Dette vakre hjemmet ligger på St Hans Haugen i Oslo
og det er innehaveren av Milla Boutique som bor i dette 
nydelige drømmehjemmet!

Jeg elsker det!

Dette er virkelig et hjem som inspirerer meg!
Det er stappfullt av de herligste kontraster, detaljene er nydelige og
naturlige fargetoner som gjør det hele komplett!

Flere bilder kan du se i nyeste utgaven av Maison
eller her!

Ønsker dere som titter innom en heeerlig dag!

11 comments:

  1. finns bara ett ord...

    UNDERBART!!

    kram
    anna-malin

    ReplyDelete
  2. I really love this style, almost completely...but not the bird on the wall from the first picture...urgh...
    but I hope your day is a very great one today!

    ReplyDelete
  3. Ja det var fantastisk inspirerende og fint!!
    Ha en strålende dag:)

    God klem fra Tonje

    ReplyDelete
  4. Det var virkelig stilig....lyst og lekkert med masse spennende detaljer:)
    Ha en fin kveld
    klemmer ivei:)

    ReplyDelete
  5. Wow! Tenk å bo sånn du...! Likte spesielt godt det spisebordet jeg!

    Ha en god kveld!

    ReplyDelete
  6. oj fantastisk flott.... me like...
    Dette var virkelig et hjem etter mine øyne...
    Og takk for hilsen hos meg...
    klem victoria

    ReplyDelete
  7. wow, dette var ein fancy heim!
    Eg likte best bilete med spisebordet og stolane, ein herleg miks.

    Ønsker deg ei god veke.

    *hugs for you*

    ReplyDelete
  8. Koste meg med Maison i dag. Husker leiligheten har vært i et annet blad for en god stund siden. Den er bare helt rå!!

    Klem fra Maia

    ReplyDelete
  9. Å, der var jo alle bildene, jo:-) Bare elsker de og har innimellom tenkt at jeg burde finne de ett sted. Tusen takk for at du viste dette igjen. Håper du ikke har noe i mot at jeg viser bildene på bloggen min og linker tilbake til deg. Riktig god helg til deg!

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment!
You make me smiiile!

Note: Only a member of this blog may post a comment.