03 January 2010

♥...











Jeg vil starte det nye året med å vise noen av Nicoletta Ceccoli sine nyyydelige illustrasjoner!
Hun tegner de vakreste surrealistiske illustrasjoner, og jeg klarer ikke se meg mett på disse herlighetene!
Jeg var så heldig å få tak i noen postkort med flere av disse motivene rett før jul, og nå skal de velfortjent bli innrammet og få en verdig plass på veggen! Min favoritt er den øverste illustrasjonen "flora".
Titt innom nettsiden hennes her for flere surrealistiske herligheter!
Kan det bli vakrere enn dette?

Ønsker alle som titter innom en heeerlig søndag og fiiin start på ny uke!


6 comments:

  1. Tusen takk for at du deler disse FANTASTISKE illustrasjonene!

    Ønsker deg et herlig nytt år og gleder meg til nye fine innlegg fra deg.

    Klem fra meg:)

    ReplyDelete
  2. Mmm har aldri sett noe fra henne, takk for tipset:) skal ta meg en tur innom hjemmesiden hennes.

    Håper du har hatt en fin både jul/nyttårsfeiring.

    K-J

    ReplyDelete
  3. Så fine illustrasjoner - skal titte innom siden hennes og se mer.

    Klem

    ReplyDelete
  4. Nydelige nydelige!! Fant et par til ønskelisten!:)Tusen takk for tipset.
    Godt nyttår til deg!
    LenaE

    ReplyDelete
  5. Oj, så skjønne de var!

    Et riktig godt nytt år til deg også.
    Bloggen din er så gjennomført og fin. Gleder meg til å følge deg videre :)

    Maia klemmer

    ReplyDelete
  6. Hei og godt nyttår til deg, òg!
    Og takk for koseleg kommentar...vert sååå glad:))
    For nokre nydelege illustrasjonar, vakre var dei! Dette må eg sjå nærmare på...
    Elles så må eg sei at eg gler meg til å fylje deg vidare i det nye året:)
    Klem

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment!
You make me smiiile!

Note: Only a member of this blog may post a comment.