09 November 2009

Dilla på lilla!












Nå har jeg funnet frem fjorårets julemagasiner, og her fant jeg et julehjem med lilla detaljer, og med litt mer attitude. Liker godt de sorte møblene i kontrast til de lilla detaljene. Syns dette er et tøft utrykk! Bildene har jeg tatt ut i fra Bolig pluss novemberutgaven i 2008.

Og for de av dere som venter på nyheter i blogshopen, kan jeg røpe at julekuler er under arbeid og forventes ferdige i løpet av uken! Fiiin uke til alle som titter innom!

5 comments:

  1. Dilla på lilla her også :))
    - gleder meg til julekuler i shoppen din!

    God uke!

    ReplyDelete
  2. Flott bilder, lilla er knallfint ja:) enig med du i det:)

    Ha en fin kveld:)

    ReplyDelete
  3. Så fint!
    Ja det er bare til å børste støvet av gamle magasiner!
    Lilla kommer jo igjen år etter år :)

    ReplyDelete
  4. Hei hei :) Så fine interiørbilder du blogger.

    SÅ koselig at du fant veien innom bloggen min, og tusen takk for komplimenter :)

    Jeg har nettopp skrevet en lang kommentar til kommenteringa. Konklusjonen ble som du foreslo: Svare på kommentarer under innleggene her inne OG i bloggene deres.

    (men jeg irriterer fortsatt litt at det ikke er noe "reply"-funksjon på blogspot. Før blogget jeg på LiveJournal, og der var det finfint kommentaropplegg (men det var omtrent det eneste som var bedre der).)

    ReplyDelete
  5. Herlige bilder! Som jeg sa sist; jeg får ikke minsdre lyst på lilla etter at du viser frem så fine bilder og sammensetninger!♥ Og tusen takk for utrolig fine ord hos meg, jeg sette renormt pris på dem. Blogging er så givende og så mange flotte menneskene det er her i dette "blogglandia". Du er en av dem! Klem fra Heidi

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to leave a comment!
You make me smiiile!

Note: Only a member of this blog may post a comment.